Bubbel och kras

Blev väckt imorse av kyssar på kinden. Härligt. Är så skoj att Björn är här. Att ha hans närvaro omkring mig.

Tyvär är jag helt slut idag, men hoppas lite "frukost" ska göra susen.

 

Snön yr utanför fönstret men Björn insisterar på en promenad vid havet som jag berättat om. Så kan hända att vi ändå vågar sticka våra näsor utanför fönstret.

Vi får se vad som händer.

 

 

 

Igår mötte jag Björn vid tåget och sen åkte vi hem till mig, vem annars i och för sig...;)

Eftersom jag inte kommer vara hos honom när han fyller år p.g.a en tenta han har, så firade vi hans födelsedag igår. Jag lagade min paradrätt, korkade upp lite bubbel och hade fixat en liten present utöver tröjan han fick i Göteborg.

 

 

Hela kvällen blev uppskattad av båda två.

Hade tänt lite ljus som jag satte i fönstret samtidigt som vi drack lite champagne. Helt plötsligt ställde Björn ner  sitt glas och shit vad det klingade till!

Men det visade sig att det var tallriken ljusen stog på som hade gått i bitar. Skrattade massor åt att det hände precis samtidigt som Björn ställde ner sitt glas, sammanträffande.

 


Så kan det gå...=)
Nu är det frukostdax så ni får ha en riktigt fin dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0