Bali-time

Saknar tiden i Bali med Josefin. Kollade just lite bilder och tänkte jag skulle lägga upp några...

Här är vi någon utekväll med en vän, Coco. Han hyrde ut surfbrädor och var på det viset vi lärde känna honom.
Åå vad jag gillar denna klänning. Tyvär blev den missfärgad enär jag lämnade in den för tvätt=(





Vi fick tips om en gömd strand som i princip var fri från turister. Den va faktiskt fri från typ all folk. Man fick gå genom en grotta för att komma dit. Spännande!








Ännu en utekväll. De flesta klubbar låg utomhus men det var ändå 30grader så inte så konstigt att man blir varm. Och jag är inte denm so sitter still i baren heller,haha=)







Här är vi på en av de största stränderna, men det ser man inte för de har sandhögar med sand som de ska "fylla på" med. För sanden hade dragits ut i havet så var inte så mycket strand kvar,haha. TYcker det är en härlig bild på Josse.






Detta var en del av det vi såg när vi kom ut från grottan, nice!






Ha en fin dag nu! Själv ska jag bege mig till Svenska Ambassaden och fixa pass nu. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0