Yo ho, yo ho!


Vilken underbar fest det blev igår. Vi diskuterade, pratade, lyssnade på musik, dansade och lekte pirater. 
Vi gjorde verkligen det. Vi drack Captain Morgan ur flaskan, lekte att vi va på en övergiven ö och så sjöng vi "Yo ho sånger" som vi hittade på. Urkul! Var länge sedan jag skrattade så mycket på en fest. 

Sedan gick vi vidare till The Dubliner. Det var härlig stämning där. Jag hade min nya rosa klänning och fick massor av kommentarer om den. Det är bra att ha något plagg som conversationstarter om man har lust att vara extra social. Dock var i princip alla andra klädda i svart så då är det klart att folk lägger märke till en = fler tar kontakt. Så vi var en färgglad croud som intog stället i gult, rött och rosa=) Massa folk trodde jag var någon skådespelare o.s.v. Haha. 

Sista halvtimman var lite dålig men annars var det en grym kväll. Jag ville aldrig gå hem och försökte få tag i efterfest människor, men alla var trötta och ville hem och sova. well, well. 
Det var en grym kväll!! Underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0