What tomorrow brings


Imorgon ska det bli såå kul att gå till jobbet. Är jätte peppad! Men känns bra att jag bara jobbar lyxtiden 12-16 då jag inte är på topp. Efter jobbet ska jag träffa Johanna och mysa lite. Är mysigare att hänga med någon och bara chilla än att göra det själv.

Sen får vi se vad som händer. Egentligen skulle jag behöva fixa julklappar, men vet att jag inte orkar göra så mycket imorgon. Så får ta det när jag kan=) Ingen stress;)
Varför köper man inte klapparna på mellandagsrean istället?,haha.

Suck, mellandagsrea. Det är något som inte finns i Norge, och det är skönt. Alla svenskar blir som galna på den där rean. Skippade det helt förra året, men behöver nog gå en sväng i år. Ska nämligen hitta ett bra minne till datorn. 

Åter till morgondagen. Är så glad att jag är frisk. Hoppas verkligen jag inte blir sämre så jag kan hälsa på Johannis=)
Är så tacksam varje dag över mina härliga vänner=)


Massa kramar!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0