What to do?



Jag vet inte vad jag ska välja. Å ena sidan vill jag verkligen bara slänga mig i soffan. Eller, nja. Min hjärna vill träna, men min kropp är å andra sidan helt slut. Jag har sjukdom pågång och vet inte om jag vågar träna, för att det kanske bryter ut då. Brukar vara så. Undrar vad som är bäst...
Många säger att man kan träna så länge man inte har feber eller ont i halsen. Jag har inget av det, men de andra gångerna jag tränat och känt såhär har jag fått feber dagen efter träningen. Så i det fallet är jag nog svagare än de flesta. Att6 om jag anstränger mig bryter det ut lätt. Och Det mina damer och herrar vill vi inte.
What to do?

Min kropp hade verkligen behövt en workeout nu kan jag säga. Men samtidigt går jag hur mycket som helst på jobbet, lyfter och annat jox, så gör inte så hemsk mycket om jag missar träningen. Det är jag glad för i dessa fall,haha. Jag hade nog aldrig klarat av att sitta ner hela dagarna. Action ska det vara=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0