Väckt av Euro-Techno


Nej, det är väl inte direkt drömuppvaknandet att bli väckt av att grannen spelar euro-techno på högsta volym. 
Speciellt inte efter en natt präglad av att spya, slem och snor.
Sedan har jag så ont i halsen som jag aldrig haft i mitt liv, inte ens när jag hade halsfluss! Kan inte prata eller ens viska som det är nu.

Jag är ju ledig idag och hade tänkt åka iväg på skidtur. Blir inget med det utan det är sängen som jag ska hänga med idag. ÅÅååå. Jag hade ju velat hälsa på lite vänner också, men det kan jag inte heller. Ja, jag tycker faktiskt lite synd om mig själv nu. Men det är inte kul att vara sjuk och ingen som kan ta hand om en. Och jag orkar inte handla. Visst har ja lite ris och sånt, men det är ingen bra sjukmat. Här krävs massor av vitaminer om det ska gå vägen!

En bra sak är i alla fall att nu sänkte mannen ovanför volymen, Yes!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0