Va va woom!


Det kanske är tur att man inte vet hur stel man egentligen har varit. Var ju och fick helkroppsmassage idag. Och efteråt känns det helt klart som om jag fått en ny kropp. Bildligt talat. När man är uppe i stressen och stelheten märker man inte av det efter ett tag. Det är då det blir farligt. Först nu i efterhand vet jag hur min kropp ska kännas när den mår bra.


Det var lite samma sak just när jag kom tillbaka från semestern i somras. Då hade all stress gått ur kroppen och jag tänkte:
- Jag ska aldrig stressa mer. Gör jag det ska jag stanna upp och andas och ta det lugnt.
Vad hände med det löftet kan man undra..
Mitt nyårslöfte är att TA DET LUGNT. 
Fast jag har redan skurit ner på lite av sakerna. Jag vill ju så gärna göra så mycket med mina härliga vänner. Men ibland måste man säga nej. Just för att de gånger man ses ska bli superhärliga istället för att man är trött jämt och inte kan få ut det maximala av dagen ändå, just för att man är trött för att man gjort för mycket.
Smart va?=)



Nu sitter jag som sagt här med en ny kropp. Underbart! Den ska jag underhålla väl!
Känns skönt att kunna rulla ryggen upp och ner, eller vrida på nacken utan att det knakar,haha;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0