What??



Är det verkligen sant att jag har klippt mej?
?




Nej då, jag har allt kvar mitt långa hår. Där lurade jag dej allt;)
Skulle i princip aldrig kunna klippa av det. 

En liten anekdot om en händelse som har med mitt hårsvall att göra:
I 9an svimmade jag i lussiatåget. Jag var avsvimmad i ca7 minuter. När jag började vakna till liv tänkte jag först: Har jag dött nu?
Efter det kom jag på vad som hade hänt och eftersom alla hade ljus i händerna följdes min första tanke av:
Är mitt hår kvar??? Sen var jag tvungen att känna efter. Men det var lugnt. Det var kvar. Trots min volt som jag tydligen gjorde när jag svimmade. Det var nog då mitt ljus släktes kan jag tro,haha. (Innoficiellt var det väldigt bra att jag gjorde den volten, även om det var av misstag. För det var det enda jag hade kvar att göra för att få MVG på gympan,haha. Och tack vara denna svimming fick jag alltså det, eller nja. Jag hade nog fått högsta betyg i alla fall.)


Ha en härlig kväll nu=)








Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0