Tusen tack för maten!



Jag har verkligen inte orkat ta mig upp ur sängen idag. Kylskåpet har ekat tomt, samma har min mage så när som på lite kokos och några kiiwis.
Eftersom jag varit i Sverige kan man tro att jag borde ha mat hemma. Det stämmer i vissa fall, men jag har inga frukter och grönsaker. Och det är ju det viktigaste för att bli frisk.


Men!! Då är det tur att jag har bra personer som ställer upp i min närhet. Trodde hela dagen att jag skulle bli bättre så jag skulle orka ta mig till affären. Då jag bara blev sämre skrev jag ett sms till en av min underbara vänner, som en stund senare dök upp vid min dörr med en kasse full av frukter och grönsaker åt mig=)
Så nu ska här bli friskt!
Tusen tack för maten!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0