To do!



Idag är dagen då jag tänkte göra detta:

Duscha
Fixa naglarna
Fortsätta på projektet
Damsuga


Även om man är sjuk kan man alltid göra något. I förrgår låg jag i sängen hela dagen, nästan samma igår. Men idag har jag inte så mycket feber längre, så då funkar hjärnan igen. Ska bli kul att börja på mitt projekt! Det kan göras så länge jag har en dator, så det är inte jobbigt alls i det här stadiet. Men det kommer kräva en hel del tid senare för att det ska bli bra.
Ska nog göra lite lätt yoga också. För att få igång kroppen, fast på ett mjukt sätt. 

När man är på bättringsvägen vill man göra så mycket, men jag ska ändå bara ta det lugnt idag, annars går det åt fel håll och jag kommer backa i mina "frisk-framsteg". Det vill jag inte!
Ska nämligen till jobbet imorgon. Bara några timmar dock, fast känns bra med en liten mjukstart,haha.
Sedan kör det på fram till jag åker till Sverige för julen. 


Ha en superhärlig dag nu!!=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0