Past Dreaming



Kanske inte är det bästa att lyssna på house innan man ska sova. Men kunde inte låta bli att kolla in låtarna som ligger uppe på beatports topp 100-lista. Fastnade starkt för den här. För många av låtarna har jag redan hört, men den här tog mig med storm.


Efter lyssnandet av denna låt ska jag sova - promise! (Tog mig en liten middags lur och det fuckade i princip upp min dygnsrytm. Inte ofta jag får för mycket sömn så jag ska inte klaga!)
Plus att jag blev jädrigt partysugen nu också,hehe. Ååå, jag måste hinna med en sista "house-fest" innan jag lämnar landet!







Hur bra är den inte!!
Hade jag varit dj hade jag helt klart spelat den här!
Hade du gillat mig då?=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0