Partey´



Kom hem för en liten stund sedan. Just nu är det dags för lite sömn innan jag ska göra mig iordning för festligheterna som händer ikväll. Är grymt partysugen kan jag säga. Blev bjuden på en till fest idag. Personalen på Ica brevid jobbet är nästan som mina kollegor för jag handlar typ alltid där,haha. Så de undrade om jag ville med och festa med dem ikväll. Fast är ju redan uppbokad. Nåja.

Har ett litet dilemma också.. Jag vet inte vilken av klänningarna jag ska ha på mig ikväll. Annars burkar ju scenariot se ut som att man inte har något att ha på sig. Men nu har jag på tok för mkt att välja på. Bättre det i alla fall.


Ha en underbar kväll nu alla snygga härliga=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0