På landet utan bil



På landet utan bil är det inte lätt! Mina systrar har "snott" de som inte är utställningsbilar så idag har jag fixat massor i huset. Tur jag gillar att vara ute och så. Har bakat, åkt spark, gått promenad, rensat/ blivit nostalgisk över mina gamla kläder m.m.
Plus ringt en massa samtal till höger och vänster. 

Igår var jag på Överby-köpsentrum i Trollhättan. Ville först inte alls åka iväg på den där jädrans mellandags-rean. Men i efterhand är jag glad och nöjd. Var jättemysigt! Träffade på så många trevliga människor.
En tjej, Malin, från min gymnasieklass och sedan Ina som var en av dem jag hängde mest med i 1,2,3 på gymnasiet.
Så hälsade jag på Lollo i hennes butik också. Träffade henne chef och kollegor samt fick kolla in vår lookbook plus kolla in alla skor som kommer in för våren. 
Alla butiker får en bok varje säsong med alla modeller vi ska få in och nu hade den kommit. Kunde inte vänta med att spana in klackarna till jag var tillbaka i Oslo,haha.



Nu ska jag strax sätta mig på spinningcykeln en liten stund. I väntan på att någon förbarmande själ kommer hem med ett fordon. I och för sig har vi en moped i garaget, men jag tror jag skippar det. Hade helst velat ha en scooter ändå. Då kunde alla bilar i världen ha slängt sig i väggen=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0