Musikal på gatorna



Efter jobbet idag tog jag som sagt en sväng förbi Johanna och hängde lite. Var helt slut efter mitt korta pass så vi låg mest och myste och pratade. Sedan kikade Emil förbi, en trevlig prick det där!

Fick veta att så fort han hör "O helga natt", som för övrigt spelas på hans jobb en gång i timman, så tänker han på mig. Gissa varför? Jo, för att första gången jag träffade honom imiterade jag Carola när hon sjunger den låten.
Jag etsar mig tydligen fast i huvudet på folk, bra eller dåligt, det vet man aldrig;)


Det fick bli en tidig fredag då jag ska upp och jobba imorgon vid sju. Johanna följde mig till tunnelbanan och påvägen hade vi musikal kan man säga. Vi bara gick och dansade omkring samtidigt som vi hittade på texter som passade till. Massa knäppa texter blev det, men riktigt bra ändå för att vara improviserat vill jag lova=)
Härligt va!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0