Julbord



Har precis gjort mig iordning för julbordet vi ska på med familjen. Sitter i min rosa klänning, svarta skor med guld på samt ett gulsdkärp i midjan. Samma outfitt som jag hade på mig förra lördagen, men den är så snygg sa jag kunde inte motstå.
Vi ska iväg och hämta upp min syster på Torp i Uddevalla och sedan vidare mot Bokenäs Herrgård.
Annars brukar vi för det mesta ha familjejulbord på Falkholts, ett mysigt ställe i Bengstfors. Där har de verkligen grymt god mat! Men i år kör vi på att om inte syster Camilla kan vara med, så kommer vi till henne. Hon jobbar nämligen på herrgården.

Lite kul, där ska jag, Annika, mamma och pappa sitta och hon ska servera. Hoppas hon får lite tid att "hänga" med oss också=)


Vad som händer senare på kvällen, antar nämligen att vi är färdiga vid nio, får jag se. Något blir det nog hur som helst. Ha en undebrar kväll nu!!

Kramar!!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0