Igång!


Nu är det igång. Mitt lilla projekt eller vad man ska kalla det. 
Kolla in länken nedan får du se;)


http://whatsupinoslo.blogspot.com/


Det är alltså min nya blogg vi talar om. Dock ingen ersättning för den här bloggen. "Brightlovelight" är om mig som person medan "What`s up in Oslo" handlar om Oslo och det som händer här.
Målet med den nya bloggen är att skriva 1-2 inlägg/dag eftersom många av dem kommer vara aktuella lång tid.
Det är meningen att det ska vara mitt extraknäck så att säga. Ett obetalt sådant visserligen, men jag flänger ju runt överallt hela tiden ändå, plus att jag gillar att gå ut och festa, så what ever;)

Kika in som sagt så får du se vad det kommer handla om=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0