Idag



Hela dagen har varit grymt bra. Jag har känt mig hög på livet och blivit glad för alla möjliga saker. Humöret sviktad e lite vid fyratiden då det blev jädrigt stressigt på jobbet. Men vid fem var mitt vanliga jag tillbaka igen.
Har haft en grymt bra dag och bara flowat genom allt. 

Har känt mig lycklig, kärleksfull och underbar. Är så glad över att jag älskar mig själv som jag är och inte behöver gå runt och lägga energi på att förändra mig. 

Som sagt, hela dagen har varit toppen. Från att jag åkte med världens härligaste busschaufför och mina favoritskor var reparerade till att jag sjöng opera på lagret på kvällen. Väldigt dåligt sjöng jag, men väldigt kul var det=)


Ha en superkväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0