Han flydde landet!



Stackars mina grannar, eller snarare den av dom som är kvar. För den ena har flytt landet, eller var det till landet?Nåja, spela roll. Han flydde hur som helst. Och jag förstår honom.
För jag kan inte förstå hur mycket snor det finns i en tjejs kropp och som bara måste ut. Jag har gjort slut på 24 paket näsdukar och 2 toarullar till att snyta mig med från måndag kväll fram till nu!!!

Uj,uj,uj!!!

Hade jag bott granne med mig själv nu hade jag tyckt det var superjobbigt att höra på någon annans snorsnytning hela tiden. Fast det är ju faktiskt inget jag kan göra åt det. Snart kommer de slippa "den trumpetande elefanten" i alla fall. Går som sagt åt rätt håll nu=) Wieee=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0