Fördelar/Nackdelar



Nu när jag startat min nya blogg har jag märkt en del fördelar med blogger/blogspot, men jag vet inte hur, eller om man ens kan, bädda in filmer från t.ex youtube eller videofy.me. Jobbigt! Säg till om du vet hur man gör!
Hör gärna av dig om du vet hur man får samma bredd på de kort man lägger upp som står på högkant och de som ligger ner. Det var lika klurigt som "rubiks-kub" det vill jag lova!





Har jag lagt upp den här bilden tidigare får du ha överseende med det.
För den passar liksom klockrent till detta inlägg=)







Kommentarer
Postat av: Sam I am

Det ska vi nog se till att fixa. Hör av mig imorgon, no problem! ;D

2010-12-16 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0