Det går mot bättre tider



Wieehoo! Det gjorde susen med all ingefära jga tryckt i mig plus min frukt/grönsaksdrink tror jag.
För idag har febern gått ner till 38.5 och jag har inte spytt heller. Plus att jag fått sova genom hela natten, det blev visst morgonen också,hehe. Fast det behövdes kan jag säga eftersom det var väldigt fattigt med sömn igår.

Ett annat plus är att min hy varit otroligt risig. Jag kommer strax till "pluset", risig hy är såklart inget positivt..Den har flagat i ansiktet för att det varit så torrt och kallt och så har den kompenserat det torra med överproduktion av något fett ämne, för jag kan säga att jag har aldrig haft så mycket finnar i mitt liv som nu.
Idag har inga nya tillkommit och de äldre varianterna är antingen borta eller så torkar de ihop. Så med andra ord - min kropp fungerar som den ska och börjar hitta tillbaka till sitt gamla jag=)
Det gillar vi!=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0