Conection lost


Hejsan svejsan!!=)
Det har varit dåligt med internett de senaste två dagarna. = Ingen bloggning.
Men nu funkar det igen. Blir alltid så i Oslo så fort det kommer snö och blir kallt. Spårvagnar stannar, bussar kommer inte fram och tunnelbanan kan stå still hela dagen. Plus det här med internett/tv och allt annat som har med kablar att göra. Det kan man aldrig lita på om vintern,haha.

Jag har inte gjort så himla mycket utom en sak. Åkt skidor. Har fått reda på världens bästa "spåranläggning". Det ligger i närheten av där jag bor. Va en perfekt utmaning med många backar, plus upplysta spår. Det gillar jag.
Och min kropp. Om jag skulle vilja komma i form inför beach 2011 är längdskidor grejen. Allt på min kropp försvinne r i ett slurp. Med annan träning händer inte så mycket, men här går det undan kan man säga,haha.
Fast jag gör det ju såklart för att jag tycker det är kul=)

Ha en underbar kväll nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0