Bra början slutade med spya




Idag har varit en skön dag. Morgonen blev lite kort för fick "rycka in" på jobbet lite tidigare och hann inte äta frukost. Men allt gick bra, hade härliga kunder och tog det lugnt istället för att stressa.


Efter jobbet gick jag till Johanna K och hade julfirande med henne och Emil. Det var verkligen mysigt.
Men jag kände att jag inte mådde bra. Näsan började rinna som en kran, fick ont i halsen och huvudet. 
Så åkte hem ganska tidigt. Just när jag steg av bussen så spydde jag.
Hoppas hoppas det går över fort! Alla har ju banne mej kräksjukan i Oslo nu men jag hoppas det var andra omständigheter och inte det jag har. I don`t want.


Men nu ska jag inte gräva ner mig i det. Utan istället tänka positivt, på hur det känns i kroppen när jag är frisk och föreställa mig som det. Plus göra mina huskurer. Kommer gå som en dans. Sov så gott nu=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0