Balen på slottet lockar stort!



Det är klart det är okej att vara sjuk ibland, men när man inte ens kan prata med någon suger det till tusen!
Jag kan allvarligt talat inte säga ett enda ord, för det gör för ont i halsen. Kan inte ringa och prata med någon för att få tiden att gå. Ja,ja. Dricker kokande vatten med honung och riven ingefära och hoppas på att det går över snabbt.

Till dess jag kan göra min röst hörd igen får jag umgås med tjejerna i Sex and the City och Desperate Housewives.
Hur sorgligt är inte det?
Jag har ju ett måtto som säger att jag inte ska leva mitt liv genom andra eller genom tv, o.s.v för då missar jag mitt eget liv. Funkar inte idag. Nåja, vad är väl en bal på slottet;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0