ut och in och ut och in

Hann bara komma innanför dörren idag då jag efter endast en kvart fick bege mig igen. haha. Hade trott helt fel om när bion vi tänkte se började. Jag och Hege har nämligen varit och sett Inception. En helt ok film. Men mer än så är det inte. Gillar upplägget med att den är filmad i olika "lager". Men storyn var tunn enligt mej.


Läs ej vidare om du ej vill veta slutet bitar av slutet. Och det är nog bäst att du sett filmen för att hänga med i diskutionen=)







Jag undrar om det var meningen att allt som hände skulle vara en dröm, från början till slut. Eftersom snurran aldrig slutade snurra på slutet så var han fortfarande kvar i en av drömmarna. Så en tanke jag har är om allt var en dröm, att han hade drömt alltihop. Hela filmen. 

Det du;)

Eller tänk om allt vi såg på filmen var hans "limbo", som han nämnde i filmen. Om man blev fast i en dröm. Han kanske var det och försökte ta sig därifrån. Hur som helst blev han ju så att säga nöjd till slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0