Shoppingday


Då har vi kommit till min torsdag i England.
Det finns inte så mkt att säga om torsdagen annat än att den gick i shoppingens tecken, helt och hållet.
Så fort vi hade gjort oss iordning åkte vi en sväng förbi Manchesters fotbollsarena och sen vidare mot Trattford Center. Shit, det var stort. Vi hann väl bara med en tredjedel tror jag. Då var vi där från ett på dagen till nio på kvällen,hehe.
Jag höll hårt i mina pengar faktiskt, det blev två klänningar, varav en från mitt favoritmärke Lipsy och en annan från Topshop. Plus lite annat smått och gott.

Det var superkul att shoppa med Jos, som alltid=) Idag hade vi dock en större utmaning än vanligt. Kan tyvärr inte säga varför. Kan hända du får veta senare;)

Efter att ha antagit utmaningen och fått till ett toppenresultat på den var vi helt utmattade. När man shoppar tänker man inte på mat tycker jag. Jag blir lite bländad av klädernas skönhet och glömmer bort det helt enkelt.
Fast när magen kurrar värre än en ko, då är det dags för påfyllning,haha.

Josse guidade mig till en härlig italiensk restaurang, called Zizis. Har aldrig varit med om så gullig och härlig personal!! De had esuperhärlig personloghet allihop så vi kunde inte låta bli att dricksa en hel del. Men det var ingen påklistrad artighet eller så. Allt var verkligen äkta med dessa människor.

Efter många om och men och nöjda inköp återvände vi hemåt.
När vi kom hem hade Chriss ställt sig och gjort coq au vin till oss. Mums! Så trots att jag var heeelt slut, (du vet ju hur det känns när man gått omkring i flera timar) så högg vi in på maten. En riktigt trevlig avslutning på dagen och kvällen=)










Inte så många bilder, men när jag är i stunden så glömmer jag att ta kort,haha=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0