Tjolahopp

Idag har det varit en grymt bra dag. På jobbet började en ny härlig tjej. Intrycket av henne är bara positivt, ska bli kul att lära känna henne bättre.
Kul med en svensk på jobbet också. Börjar bli lite väl många norska ord om dagarna så det kan det bli ändring på nu, med en landsman ombord på skutan,haha.

Sedan hade jag sådan tur att Carina kunde skriva ut flygbiljetten åt mig. Det är alltid ett himla liv att hitta en som har tillgång till skrivare och internet. ( fast i skrivande stund kom jag på en ännu smartare sak, jag hade kunnat spara utskrivningsfilen på mitt usb och skriva ut på jobbet, vi har nämligen skrivare, dock inget internet. Då var framtida problem lösta, yes!!)
Nu sitter jag iaf här med biljetter både till och från Liverpool. Jaaa! Snart ska jag upp i luften.


Efter att ha gått en mindre promenad förbi "snor frissören" tyckte jag att det skulle vara gott med lite thai-mat. Ligger en supergod restaurang på Grönland som drivs av några turkar, tror jag. Men shiit va grymt god thaimat de lagar!
Så vi intog lite av det, muuums=)

Sedan skiljdes vi åt och nu sitter jag hemma i huset. Och endast tomten är vaken.




I väntan på min räddare i nöden






Utanför Carinas jobb


Sen blev det inga fler foton,

Ha en toppenkväll nu alla snyggingar=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0