Stämningen var på topp och jag älskade det!!



Vilket party, vilken flärd, vilken värld;)
Festandet ikväll var på topp från början till slut, trots att det ej blev som planerat från början. 
Jag hade ställt in mig på att "just go with the flow" och se vad kvällen hade att erbjuda för möjligheter.


Till att börja med svängde jag förbi Maria och Carinas lägenhet för att hämta upp Maria och säga hej till Carina som låg i sjuksängen idag. Stackar! Synd hon var sjuk och ej kunde vara med på våra upptåg!
Var kul att ses lite ändå. 

Så drog jag och Maria vidare mot "Den gode cafe" som är världens mysigaste bar och cafe i Oslo. Där mötte vi Lars och tog oss en mumsig drink. Musiken som spelades där var lite funkig och svängig så jag skippade barstolen och groovade lite medan vi pratade.
Påväg därifrån hejade vi på ägaren som Maria känner vid detta laget. (Eftersom de ej har något internet hemma hos dem blir lösningen en kopp kaffe och internet på detta stället istället.) Han var en grymt trevlig person. I like! Han sa (på skämt?) att jag kunde få köpa stället för han var sugen på Paris nu isället för Oslo. I want! Hade jag haft råd hade jag lätt gjort slag i saken, för det är totalt underbart det stället!!

Men här kunde vi ju inte stanna, kvällen var ung och så var vi;)
Vi dansade oss, ja vi dansade oss hela vägen ner från Fredensborg till Aker Brygge. Fast stoppade utanför Hard Rock p.g.a att vi hörde Commander med Kelly Rowland och bara måste dansa till den låten.
Vi hann hitta på en massa moves som vi demonstrerade för de som ville se. Haha! Superkul! Älskar när folk kan släppa loss=)


Väl framme vid målet, som för kvällen var ÅpenBar gled vi in genom dörrarna och köpte fler goda drinkar. Världens, i alla fall nästan världens bästa dj spelade ikväll. Han fyrade av Nina-hit efter Nina-hit, alltså låtar som jag älskar och skulle spelat själv om jag var dj. Såå fantastisk. ÅpenBar är ett härligt ställe tycker jag. Jag gillar när folk klär upp sig, men att man inte ska behöva vara superuppklädd om man inte vill. De flesta som går dit är supertrevliga och trots det lilla dansgolvet blir det ingen otrevlig stämning och armbågande bland människorna där. Man är artig helt enkelt. De som går dit brukar inte bli suuper fulla heller. Väldigt få faktisk. Så då kan man ha sin 2000+,- klänning utan att behöva oroa sig för att den blir förstörd;)

Efter spanande av killar åt Lars tyckte han det var nog och vände hemåt. Fast istället joinade 3 vackra tjejer vårt dansteam. Johanna, Carly och Aga. Blev så glad när de kom. Superhärliga tjejer hela bunten. Vi dansade och dansade så vi blev yra. Men den höga känslan man fick av musiken, kicken om du så vill, var för bra så det gick inte att slita sig från dansgolvet. Stämningen var på topp och jag älskade det!!

Självklart hände det massor av annat, men lite håller man för sig själv,hehe. Var en 100% toppenkväll där allt var på topp hela tiden. Woowoo wow!!



Kommentarer
Postat av: Svenanna

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-01-26 @ 20:42:28
URL: http://svenanna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0