Party In Manchester


Tjolahopp!!
Vi har kontakt igen,haha.
De har fatt internet i huset nu. Igar var det en saaa grym kvall ute pa stan. Vi borjde kvallen hemma hos Josse och Chris, en van till dem hangde ocksa pa. Jag fixade drinkar, bellinis och halloncaipirinhas och sen var vi igang.
Tyvar hade jag ej plats for kameran i min lilla karamellvaska men jag ska beskriva stallena bra=)


Vi tog oss in med taxi till stan, trots att de typ bor i stan, men vi tjejer har ju klackar pa oss sa for att orka parta till tidigt pa smatimmarna behover man forebygga skavsar med taxi=)
Vi hamnade vid en riktigt cool bar. Det var precis som om vi hade kommit till "poprymden" eller nagot.  Dar spelades engelska hits fran band sasom StoneRoses, Undetones, Blur och Happy Mondays. Inredningen var valdigt tuff, massa fargade lysror i taken, en rund bar i mitten dar alla samlades omkring och massa farg pa vaggarna med fake
popkonst och sant. En sann partybar.


Andra baren hette Noho och var ett riktigt harligt stalle!! Gammal harlig discobar alltsa. De hade pa "fame" pa en progiserad film pa vaggen och musiken var valdigt dansant i sann 70tals discoanda.
Harliga folt och harlig stamning! Dit ska jag tillbaka!! Rekommenderar varmt om du ska till Manchester!!

Till sist avslutade vi kvallen med att ga pa en riktigt cool houseklubb. Valdigt "trashigtcool" om man sager. Valdigt lik Bla, som jag gillar i Oslo. Sankeys hette denna parla.
De hade valdigt coola dj som spelade och en strand uppe pa taket. Valdigt nice stamning dar ocksa!!
Det ar det nastan overallt nar mna gar ut i England tycker jag. I like=)

Det enda jag angrar fran kvallen var att jag ej tog platta skor pa mig. Nasta gang ska det bli sa. Da kan man hoppa runt och ha sig hur mkt man vill utan omma fotter=)
Val hemma blev det mys med massa goda jordgubbar, mums!!!

Hors mer snart!
Ha en toppenkvall nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0