"Knark-köp" och en timmas biokö

Vi har nu kommit till onsdagen på min Englandsresa.
Josse var och jobbade sista dagen för denna veckan så jag gled omkring själv på stan. Dock inte ensam, det är lite skillnad på de orden. Jag uppskattar egentid som du vet.

Igår(tisdag förra veckan) gick jag förbi en Hälsokost butik med cafe och resturang. Det var attraktionen för dagen idag. Var där inne och botaniserade bland allt kul medan jag väntade på att Chriss och jag skulle äta lunch ihop.
Gjorde en del inköp, såsom maca-rot, hemp-protein, raw-choklad, raw kokosjuice, spirulina och lite annat smått och gott. (Hade föresten svårt att få folket i säkerhetekontrollen påväg hem att förstå att det inte var knark jag hade med mig,haha. Jag blir alltid stoppad i de där säkerhetskontrollerna Sist var det ju explsives på skorna om du mins.)

Så blev klockan plötsligt halv två och då hade jag min "dejt" med Chriss. Han kunde ta lite extra lång rast denna dagen så vi gick ut och åt kinamat, följt av en fika på ett väldigt engelskpräglat cafe. Är så glad att jag kommer så bra överens med min kompis kille. Det är inte alltid det är så. Jag och Chriss kan verkligen fåna oss och ha kul ihop. Precis som jag kan med Josse-Gorgeous=)

Tyvär har allt som 'r v'ldigt kul ett slut, så efter vår långlunch gled jag iväg för att kolla in ett museum. Det var lite kul faktiskt. Med tanke på att det regnade hela tidne var dte skönt att vara inomhus lite också. Det var en utställning om Englands upptäcktsresor och lite annan smått och gott. Helt ok för gratis inträde. Var bland annat där jag hittade de snygga "mössorna" som jag la upp för någon dag sen=)

Josse och Jag hade planerat in en biokväll för kvällen. Jag tog ansvaret att inhlandla biljetterna, det skulle jag inte gjort. Nackdelen med att bo i en miljonstad är alla dessa köer överallt. Tur jag ej var stressad. För att få dessa biljetter stog jag och väntade på min tur i en timma!!!


Då det var avklarat tillbringad ejga resten av tiden fram till hon skulle joina mig på ett cafe i innerstan. Är så härligt att sitta på cafe när regnet öser ner. Va jätte trevlig personal också som jag pratade med om allt möjligt kul.


Så kom Josefin och vi gick direkt till bion. Knight and Day var det vi såg. För att vara en action var den bra. Otroligt lättsmält så kanske inget för filmkritikern. Jga hade väldigt kul åt Cameron när hon blev kidnappad och bara skrek lite lite fjuttigt skrik. Hade det varit en normal person hade man ju skrikit för sitt liv om man haft chansen liksom=) Bästa i hela filmen.

Mer än såhär blev det inte denna dag. Jag däckade i princip i sängen när vi kom hem. Efter några om och men eftresom bussarna hade slutat gå,haha.
Allt löser sig som det heter=)



                             

                                                           påväg till äventyret




                             


                                                          Någonstans i Manchester
 



                              
                             

                                    Det allra finaste djuret! I Love it, lika gullig som en mops=)




                             
                             
                             


                                              Det är en groda på bilden, okej?=)



                                                           Ha d toppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0