Kräftskiva=)


Igår när jag kom hem hade familjen fixat kräfskiva. ÅÅå vad gott det var! Älskar kräftor, speciellt bakdelarna,haha. Var riktigt kul att komma hem, som jag hade tänkt mig.
Så skönt att få sova i min egen säng också. (Får inte plats med den i min lilla stuga för jag måste ha möblerna som fins där redan.)

Idag har jag bara tagit det lugnt och gjort vanliga saker. Gått omkring på vår tomt och myst, ätit vinbär, damsugat åt mamma och vaxat mig bland annat. Vill vara top notch imorgon inför den spännande och romantiska helgen med Björn=)
Ikväll bakade jag en kladdkaka, guud vad lyxigt. Har ingen ugn hos mig så gissa om det smakade gott alltså!

Det var det, inte dne mest spännande dagen i mitt liv men otroligt naggande god ändå=)

Ha d toppen nu!
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0