Kommer du inte ihåg vad jag hade på mig när vi träffades?!?



Jag har alltid ansett mig så bra på att komma ihåg saker. Jag tänker mycket på detaljer. T.ex vad min kille hade på sig när vi träffades eller hur snygg han var i det och det plagget.
Hittills har jag alltid tänkt att om man inte kommer ihåg i alla fall några gånger då man tycker någon varit riktigt snygg, har man nog inte varit så himla snygg.
Så jag har alltid blivit lite besviken på när en kille inte kommer ihåg vad man hade på sig. Är nog för att jag kommer ihåg typ alla plagg i hans garderob. Dock är jag ju liiiite mer intresserad av kläder.

Tidigare idag slog mig en tanke. För er killar, hur enkelt är det egentligen att komma ihåg vad vi har på oss?
Vi har ju högar av kläder och tar upp nästan all plats i garderoben så ni inte får mer än eventuellt en hylla att vika in era kläder på.

Sedan kom jag att tänka på va min vän Tonje sa till mig. Hon ville ha hjälp med att välja ut vad hon skulle ha på sig vid ett speciellt tillfälle. 
- Du vet ju det mesta jag har i gaderoben, sa hon.

Då kom jag på, nej, jag vet inte det. Hon har alltid oklanderligt snygg stil och ändå kommer jag inte ihåg mer än kanske 4 outfits, max.
Om inte ens jag kommer ihåg en så snygg persons stil, hur ska då min kille, som inte ens bryr sig om tjejmode, ha koll på vad jag har på mig?

Så nu har jag avskaffat detta med att man inte har så snygg stil om ingen kommer ihåg vad man har på sig.
Undrar om jag även ska avskaffa "myten" om mig själv som bra ihågkommerska också;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0