Jag kunde inte hålla mig...

Kunde inte hålla mig. Hade tänkt att jag skulle sova ut idag och åka direkt till flygplatsen, men det blir lite blogg ändå=)
Jag upptäckte imorse när jag stog vid spegeln att jag har minsann fått en bikinirand!! Va ute två timmar igår och  läste i solen så är därför. 
För mig som fungerat som en vampyr hela sommaren och hållit mig inne pga soleksem är det vitare än vitt som är trenden jag hakat på. Men hej, hå, lite färg ska jag allt få innan sommaren är över=)
Tror förövrigt att det kanske inte är soleksem jag fått utan istället värmeutslag. De gånger jag fått kliandet och prickarna har det varit sjukt varmt i solen. Och igår var det varmt, men inte alltför mkt av detta.
Får skippa Thailand sålänge tills jag finner ut av det,haha.

Ha en underbar dag nu=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0