Impressed!


I`m impressed! Norskarna kan allt kläcka ur sig komplimanger de med=) I England sa okända folk om de gillade det man hade på sig, frisyren eller så. I NY likaså, det kan Emmeline intyga. Men här i Norge och Sverige är det sällan man hör några positiva kommentarer om sådant. Inte för att jag behöver det, men varför inte sprida good-vibes?=)

Men idag hände det! Jag stog och tog kort på migsjälv för att lägga upp en bild till bloggen. Då kom en snygging förbi och kollade på mig, log och sa att jag hade världens finaste leende.

Tack sa jag och log tillbaka.


I like things lika this a lot!
Är det inte underbart att folk kan vara mer öppna=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0