Idag - Smögen


Idag har jag, Björn och Annika varit i Smögen. Knapt en kotte utöver oss och några tyskar pluss en och annan båt. Men mysigt var det. Va bara kul att hitta på något liksom och jag har som tradition att besöka Smögen och Kungshamn en gång per år. Gillar dessa ställen. Smögen är kul för det r mycket liv, på sommaren, och Kungshamn har superhärligt vatten att simma i på sina ställen. I love it!

Blev tyvär inget bad idag då jag:

1. glömt bikini
2. glömt badlakan
3. det var iskallt ute

Istället blev det lite foton=)
Internet jag använder är knäppt idag så kan jag lägga fotona på mitten, men sålänge det blir kort så=) 





 





















 



 

    












That`s all=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0