Hiding in the bushes



Oj, oj, oj,det har hant sa mkt den har veckan! Vet ej var jag ska borja sa tar dag for dag. Natt till mandag sov jag nastan inget. Kandes som det skulle vara julafton dagen efter. Som om jag var liten och hade de storsta forvantningar och var super excited.
Efter en snabb frukost satte jag mig pa bussen mot flygplatsen. Jatte trevlia manniskor omkring mig hela tiden, fran tjejen som satt brevid mig till personalen vid gaten.
Flyget var iskallt men det gjorde inget. Jga hade packat mina klader i kabinbagaget sa jag virade mina klanningar runt mig som halsdukar,haha.

Nar jag kom fram till John Lennon Airport i Liverpool stog Chris, Josses kille dar och vantade pa att hamta upp mig. Va saaa kul att se honom, men kund einte vanta att traffa Josse. Hon jobbade och slet till 8 pa kvallen sa fick vanta ett tag.
Efter att ha installerat mig lite i deras fabulous apartement drog vi ivag for att mota upp henne. Da fick vi en kul ide. Hon trodde att vi skulle komma och hamta henne i deras bil och darfor tankte att vi skulle spionera pa henne och overraska henne med att hoppa fram bakom nagon buske eller ett horn.
Det var riktigt spannande!! Vi gomdeoss bakom hornetpa affaren dar hon jobbar. Vi sag att hon kom ut och det kandes lika spannande som nar mna lekte "pa rymmen" nar man var liten. Hon ringde bade mig och Chriss, kollade runt efter oss och sen gick hon mot bussen. Efter att ha smygit efter ett tag sprang jag upp bakom henne och skramde henne. Hihi!! Blev helt sjukt glad over att ha sett henne igen.

Resten av kvallen spenderade jag och Josse pa en restaurnag i stan. Bara satt och snackade om allt som hant och at god mat=)
Harligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0