Healing och Meditationskväll

Igår var jag och några vänner tillsammans och gjorde meditaion pluss blev helade.
Det var underbart skönt.
I en meditation vägleddes vi in i ett berg fyllt av vitt kärleksljus och jag riktigt kände hur det strömmade genom alla porer i min kropp. Jag levde mig in så bra och slappnade av så bra att jag med kroppen var där. Fast huvudet var inte med för där kunde jag inte slappna av lika bra,haha.
Annars brukar jag när jag gör sånt här, bara se allting i huvudet, som en film ungefär. Men igår så var det en extraordinär upplevelse=)
Är det inte underbart när man kan slappna av så djupt att man inte känner sin egen kropp. Då kan man verkligen gå in i det meditativa tillstånden tycker jag.
Efter ett tag i "kärleksljuset" började jag skratta bara för att jag var så lycklig. Det bara kom sådär.

Sedan fick vi då healing av våran vän. Efteråt kändes hela kroppen som den mådde bra, svårt att förklara.
Men jag började gråta, massor, efteråt. Har haft så mkt nu det senaste och när man är så djupt avslappnade kan känslor bara svalla upp.
Kändes lite som om jag förstörde stämningen, men sedan tänker jag att herregud, jorden kretsar inte kring mej heller, så varför skulle jag göra det?
Jag gråt ut och sen blev det bra igen.

Rekommenderar varmt att göra detta. White time healing var det vi fick.

Ha den underbart nu!
Kärlek till dej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0