Härliga JK


Härliga Johanna K är tillbaka i Oslo efter sin tågluffning genom Europa. Har varit med henne hela dagen efter att jag lämnade Björn vid bussstationen. (Och eftersom det är min blogg får jag stava bussstationen med 3 s. För det är ju två ss i buss och ett s i stationen. Tycker det är mkt mer logiskt)

Jag fick höra allt skoj som hänt och som hon varit med om. Är så kul att höra vad andra tycker om ställen de besökt. Är dock glad att ha henne närmare mig nu. För hon är verkligen en äkta vän som ställer upp om det behövs och som jag kan skratta och ha kul med.

Vi har legat och solat oss på gräsmattan, gått en promenad, köpt glass, lagat gourmetmat och sett på film. En heldag med helmys. Precis vad jag behövde=)
Nu är det dock sömn som jag behöver. Så godnatt och sov gott söta du=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0