Gör upp med dina måsten!!



Vi har så mycket vi "måste" göra. Frågan är, vad måste vi EGENTLIGEN?
Ta kontrollen över dina måsten, jag lovar, du kommer känna mycket större livsglädje då=)
Börja med att ställa dig själv dessa frågor så fort du känner de där "måstena" komma krypande:

  • Vem bestämmer att det är ett måste?
  • Är det verkligen ett måste?
  • Vad är det värsta som kan hända om jag låter bli att göra det?
Hur hemskt är det i så fall?
  • Vad kan jag göra istället, om jag inte gör måstet?
  • Om jag gör det, för vems skull gör jag det?



Det är smart att tänka över det lite alltså. Testa får du se. 
Detta blir mitt sista inlägg för denna omgången. Ta hand om dig och fyll ditt liv med kärlek=)
Massa kramar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0