Går jag till överdrift??


Skolorna har börjat och barnen sprider sina sjukdomar hej vilt. Nja, kanske inte ska skylla allt på dem men;)men Hur som helst, det är ju ofta så att med hösten kommer sjukdomarna. I min familj har farmor och farfar redan haft lunginflammation, likaså min mamma och min syster har legat sjuk i 40graders feber. Samt att Carina var sjuk igår och jag hälsade ju på henne.
Alla dessa sjukdomar i min närhet gör mig lite nojjig. För jag vill inte bli sjuk nu, jag har ju banne mig just haft semester. Därför har jag vidtagit åtgärder.

Varje dag äter jag en matsket macarot, en tesked spirulina, samt tar en brustablett berocca och en råmjölkstablett.
Vet inte helt om det hjälper, men det gör mig inte sämre i alla fall. 
Nu är frågan:
- Går jag till överdrift?

Det är bättre att vara på den säkra sidan än den osäkra är mitt motto just nu,haha. Så jag tänker fortsätta med mina piller och vitaminbomber ett tag framöver. Virus och bakterier, ni kan slänga er i väggen!!




Mina åtgärder mot sjukdomarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0