Ett berg av argument har gåtts igenom inför valet 2010


Ett berg av argument har gått igenom inför valet 2010. Har inte vetat vad jag skulle rösta på i detta valet. Jag har ändrat mig mycket sedan sist och det kommer dessutom hela tiden upp nya frågor som man behöver sätta sig in i.
Det har jag hållit på med idag.
Jag har kollat igenom de olika partiernas hemsidor, gjort tester på olika hemsidor om vad som passar in på det jag tycker är viktigt m.m.

Tillslut har jag beslutat mig för att rösta på ....Får se om jag säger det eller inte. Det blev ganska självklart tillslut. Det känns skönt att kunna lägga sin röst och veta vad det är jag röstar på. Och inte bara rösta som man alltid burkar. ( inte för att jag röstat fler gånger än en gång, men det är många som kör fast i sina spår och bara röstar på samma parti år efter år utan att blinka och det är INTE BRA!!)

Du ska också rösta hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0