Det kan inte vara sant!!


Jag åkte precis förbi en poster om att David Guetta kommer till stan. Tjoho tjoho falleralala!
Biljetterna släpptes nyss och jag gick in på sidan för att köpa, men de är redan slut. Det är inte min dag idag!! INTE! Jag ville verkligen se honom spela. Hade tänkt att han skulle upptäcka min "talang" och att vi skulle spela tillsammans och dj:a nätterna långa och vara lyckliga i alla våra dagar pluss vara höga på musiken.

Men men, jag får väl göra andra planer då`rå..




Där kan du såt och spela, bry dej inte om mej du bara!
Du vet inte vad du missar David, jag är ju "dj-tjejen" i ditt liv och vi hade varit grymma som dj:team. 
Fattar du väl!


Skojjar bara alltså. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0