Dags för Sverige!



Sitter på bussen och gissa vad? Internet fungerar denna gången=)
Det är dags för ett besök i Sverige nu. Först blir det familjen jag ska hälsa på idag och imorgon. När torsdagen närmat sig åker jag vidare mot Göteborg för en helg med romantik, spänning och massa kul. Längtar!! Bokade allt ihop idag och vi fick tag i ett riktigt lyxrum för en överkomlig summa. Ibland får man ha tur=) 
Såhär ser rummet vi ska bo i ut. 





Det bästa är att man får morgonrockar också, det är det bästa plagget i världen. På vintern bor jag i princip i min vita från Friis o Co. Den är helt underbar och jättego, fick den av mormor i julklapp. När jobbet är klart och jag kommer in från kylan byter jag om till den direkt. Ingen mysdress eller onepiece i världen kan ersätta detta fenomenala plagg!
Nog om det..


När Göteborg är "avklarat" ska jag tillbaka till familjen igen. Behöver lite tid med dem nu känner jag. Har inte hunnit fira pappas födelsedag ens en gång! Så nu ska det bli av=) Hoppas att jag kan hälsa på mina systrar på deras respektiva ställen på västkusten också.
Längtar och ser fram emot allt=)
Ha d toppen nu!!
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0