Alla är bäst på något!


Vilket superteam vi är på Aker Brygge!!
Vi hade personalmöte idag och min chef skulle kora den som gjort bäst ifrån sig under juli månad. 
Det var lättare sagt än gjort för alla av oss var bäst på en av kriterierna som hon utgick ifrån. Hur bra är inte det!!
Då hjälps vi åt och alla är bäst på något. Nu kan vi använda alla våra fördelar och dela med oss av dem, peppa varandra helt enkelt=)

Jag var den som sålt flest par skor. Måste ju skryta lite;) Självklart har jag mycket att bli bättre på. Men det är kul att kunderna "köper" det jag säger med resultat att de helt enkelt köper skorna. Kunskap och charm är min metod för denna succe;),hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0