3 timmars försening, men på topp ändå=)


Efter en natt utan ett uns av sömn trodde jag att resan tillbaka till Norge skulle bli en rent ut sagt plågsam historia. Med svullna ögon, torr hy samt ont i huvudet som kronan på verket.

Lite av detta stämmer, men allt gick såå mkt bättre än jag kunnat tro. Tack vare skön musik på planet, trevliga "Flygvärdinne-Lauren" och busschaufförens låtar i bussen påväg mot Oslo. Han spelade bland annat Every Breath you take, No milk today och Ring of fire, väldigt sköna låtar när man åker buss vill jag lova. 

Med denna sköna stämning som spred sig kvittar det att jag blev tre timmar försenad hem eller att mina ögonlock kändes tunga som sammetsgardiner,haha=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0