Vårdag med Anna

Efter jobbet skulle jag träffa Anna. Först gick till coh från jobbet ett antal gånger.. Först slutade jag, Gick till Ica. Gick till jobbet för att lämna all frukt jag köpt på ICA. Gick till Bryggan en stund. Gick till jobbet för att hämta sakerna. Gick mot T-banan. Glömde nycklarna. Tillbaka till jobbet för att hämta nycklarna. Mot tunnelbanan igen.

Sen äntligen fick jag träffa Anna=) Vi letade converse skor på Majorstuen. Hittade dem tillslut. Men innan dess hoppade jag in på Pink Chili för att se om maja var på jobb. det var hon, yay=) Så kul när man springer på folk sådär=) Träffad en av våra väktare också, mitt på gatan. Helt plötsligt bara träffar man två stycken där man annars aldrig brukar gå ens. Kul!


Sen var jag och Anna heeelt slut så vi gick, var tror ni? Jo, mot mitt jobb och bryggan;) La våra grejor på lunchrummet och satte oss vid bryggan längst ut mot havet för att ta lite kort och äta en glass. Mums! 




















Älskar detta kort!! Så fint på Anna med ljuset och så. Ser ut som att det är hon som strålar=)


Har verkligen haft en toppeneftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en supermysig eftermiddag Katarina-goding! Var verkligen toppen :) Vi får ses snart igen! Massa kramar till dig

2010-04-14 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0