Tjohoo!

Idag har jag haft en toppen dag och bättre ska det bli=) Ska iväg till Johanna K vid sextiden och mysa. Här i Oslo har vi ett härligt vårregn idag. Mej gör det inget, för jag har ju införskaffat paraply nu. 

På jobbet har jag bara haft massa trevliga kunder, men mitt humör smittar nog av sig tror jag. Kom in flera stycken och tyckte det var så kul att se en glad människa.
Man säljer bättre när man är glad också så det blir ju win win, hehe. Hade jag fått provision hade jag varit rik nu;)
(Fast tycker det är bättre för alla att ha vanlig lön. Blir nog lätt mycket skitsnack och småsurheter om det är provison per person i en butik. Fast samtidigt är det kul att få sin insats belönad.. Dagens dilemma? Tja, nog om det.)

För tillfället står jag i "köket" och lagar mat för dagen och imorgon. Blir en "kyckling och ananas gryta" med quinoa. Tror att det kommer bli gott, det märker jag snart om inte annat.

Ha det toppen nu alla gorgeous!



Me after work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0