Strax påväg

Sitter på jobbet och ska bara få i mig lite mat innan jag slänger mig på spårvagnen mot bussen som ska ta mig till Sverige! Länge sen nu!
Jag har fått lön nu,yay! Så jag u7nnade mig att testa några yogurtar som verkade goda, och som var dyra;)
Pluss jordegubbar, första gången i år. Mums!





Muuums;) Kan ju pass apå att säga det hela tiden nu när inte Emmelin Pralin är här;)
TYpiskt dock att jag tog den godaste yogurten först. Den heter Piano Yogurt med smak av kokos. Som jag älskar!
Varför kan det inte växa palmer i Norge? När jag var i Thailand drack jag en kokosnöt varje dag. Gott!
Så jag hade nog inte haft några problem att vara med i Robinson,haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0