Status uppdatering

Läs inte detta om du är känslig


Jag har sen sista blogginlägget:

Spytt i ett dygn, från fem igår eftermiddags till fem imorse.

Vaknade med 39 graders feber.

Trodde det var matförgiftning men tydligen inte.

Och det värsta av allt var att jag spydde på bussen. 1/3 påse full. Blääää!




Ååå vad jag önskar att jag var frisk. Har längtat efter att träffa Björn i två veckor och nu kan vi inte ses längre=( 
Ser ut som ett totalt vrak gör jag också. Vimmlar omkring och välter ut massa saker, har ingen balans och gråter för att allt är så jobbigt. Det är precis nu jag behöver någon som tar hand om mig. 
Som lagar mat, kokar te och fixar. För när jag gör det blir det inte bra. Välte ut allt te, aj aj aj. Tappade yogurten i golvet o.s.v. Bläää! Sen ser jag knapt bokstäverna på skärmen heller...


Ska ta och hypnotisera mig nu, jag blir friskare och friskare för varje timma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0