Sovit 33 av 39 timmar!!

Sen jag kom hem i förrgår klockan 6 på kvällen har jag sovit 33 av 39 timmar!! Har nog aldrig sovit så mycket i hela mitt liv ska jag säga. Men någon gång ska jag väl testa på detta också.

Är så glad att jag inte spyr längre. För nu när jag kan äta lite kommer det gå framåt med stormsteg gissar jag på=)
Hört med min faster som är sjuksköterska om vad som är bra att äta när man inte mår bra. Hon sa såhär:

- Koksaltlösning, te med honung/socker, lite coca cola, vitt bröd, blåbär.

Detta ska tydligen hjälpa och det tycker jag helt klart det har gjort. Vet ni, jag har inte kunnat dricka vatten ens för att det varit "för hårt". Så då var det bra med koksaltlösningen för den fick jag behålla för det mesta.
Sen var det bra att smyga in lite sockerkalorier för att de löser upp sig i vätska och då får jag i mig lite näring i alla fall. Så lite som jag ätit oroar jag mig inte det minsta över vad jag stoppar i mig, så länge det kan finnas kvar i kroppen.

Hoppas alla haft en toppenkväll igår!!
Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0