Söndag

Skulle jag sammanfatta min dag idag blir det med orden:
Johanna H, Björn, Naglar, Pizza, Te, Pannkakor, Sovmorgon

Vilken blandning,hehe. Vaknade alltså och gjorde mina goda pannkakor och sen gick jag på vårpromenad ute i solen med Johanna H. Va så kul att se henne och skönt att komma ut lite=)
Åt pizza idag för andra gången i år, gott! Blir väldigt sällan då jag inte har någon ugn men det gör det väldigt gott=)
Sen hängde vi hemma hos henne och bara myste. 

Väl hemma vid sextiden har jag pratat lite med Björn, målat naglar, gjort aniktsmask, ja gjort mej snygg helt enkelt=)



Såhär blev naglarna. 


Nu sitter jag och dricker pepparmyntste och tar det lugnt så jag är laddad igen för en ny arbetsvecka och händelser. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0